logo_name

  • Site Map
  •  
 

+7 (499)128-84-39
socis@isras.ru
 
  • РУС /
  • EN

 
  • About the Journal
    • About the Journal
    • Founders

     

  • Current issue
    • Content of the current issue

  • Archive
    • Archive
    • Content by Year
    • Articles in Open Access

     

  • Authors
    • Index of Authors

     

     

  • Rubrics
    • Index of Rubrics
    • Publications by Year

     

  • For Authors
    • Information for Contributors
    • Agreement
    • Reviewing and editing
    • Requirements to the manuscripts
    • Publication Ethics

     

  •  

print print

About the Authors

Konstantinovskiy D.L.



E-mail: scan21@mail.ru

Dr. Sci. (Sociol.), Chief Researcher, Institute of Sociology of FCTAS RAS, Moscow, Russia.

Articles in journal:
Konstantinovskiy D.L.
The Window Opened by Shubkin: Youth in Education and the Labor Market (№ 8 2023)
Konstantinovskiy D.L.Pinskaya M.A.Zvyagintsev R.S.
Professional Health of Teachers: from Enthusiasm to Burnout (№ 5 2019)
Konstantinovskiy D.L.Popova E.S.
Russian secondary professional education: demand and specificity of choice (№ 3 2018)
Konstantinovskiy D.L.Popova E.S.
Youth, labor market and expansion of higher education (№ 11 2015)

   

Introducing an article



Sociological Studies
12 2016


Gorshkov M.K.
Russian socium in the conditions of crisis development: a contextual approach

 The article text.
 

Archive

   2025      2024   
   2023      2022      2021      2020      2019   
   2018      2017      2016      2015      2014   

Архив журнала за 2014-2000 гг.
 

©  SOCIS, 2015-2025

         

Мы используем файлы cookies для улучшения работы портала ФНИСЦ РАН и большего удобства его использования. Более подробную информацию об использовании файлов cookies можно найти здесь.
Продолжая пользоваться сайтом, Вы подтверждаете, что были проинформированы об использовании файлов cookies портала ФНИСЦ РАН и согласны с нашими правилами обработки персональных данных.
Вы можете отключить файлы cookies в настройках Вашего браузера. Узнать больше